Garantie

Op al onze nieuwe fietsen, onderdelen of  accessoires geldt de wettelijke fabrieksgarantie.

BOVAG GARANTIE VOOR JE FIETS

Op wat voor fiets je ook rijdt, van de allernieuwste racefiets tot een degelijke stadsfiets, je kunt altijd terecht bij de BOVAG-expert. Niet alleen voor het kopen van een nieuwe fiets, maar ook voor onderhoud en reparatie van je fiets. Het BOVAG-keurmerk staat voor betrouwbaarheid, kwaliteit en uitstekende service. Daarnaast staat het ook nog eens voor de zekerheid van BOVAG Garantie.

GARANTIE OP EEN TWEEDEHANDS FIETS

Koop je een gebruikte fiets van een particulier, dan weet je nooit zeker of je een kat in de zak koopt. De beste plek voor het kopen van een tweedehands fiets is dan ook de betere fietsenwinkel. De fietsen zijn gegarandeerd van goede kwaliteit en je krijgt uitgebreid advies. Kies je voor een BOVAG-fietsenwinkel dan kun je rekenen op 12 maanden aankoopgarantie.

BOVAG-aankoopgarantie geldt voor alle fietsen vanaf € 250,-. Doen er zich binnen twaalf maanden na de aankoop (bij normaal gebruik) gebreken voor die op het moment van aankoop niet zichtbaar waren, dan wordt je tweedehands fiets kosteloos hersteld.

JE FIETS LATEN REPAREREN EN ONDERHOUDEN MET GARANTIE

Heb je schade aan je fiets of zoek je een betrouwbare plek voor het onderhoud van je fiets? Kies dan voor de BOVAG-fietsendealer. Dat levert je veel voordelen op:

  1. Je hebt recht op drie maanden BOVAG-reparatiegarantie.
  2. Je krijgt passend vervangend vervoer aangeboden tijdens de reparatieperiode. Dit hoeft niet per se dezelfde soort fiets te zijn die je hebt weggebracht.
  3. Onderhoud en reparatie wordt standaard uitgevoerd door goed opgeleide professionals die op de hoogte zijn van de laatste technieken.
  4. We helpen je graag bij een verschil van mening met een BOVAG-expert.

HULP BIJ KLACHTEN

Vanzelfsprekend moeten alle BOVAG-fietsenwinkels een klacht volgens de geldende voorwaarden oplossen. Het kan echter zijn dat je vindt dat de klacht niet goed genoeg opgelost wordt. In dat geval helpen we je graag.

Onze medewerkers doen er alles aan om jouw klacht of geschil onpartijdig op te lossen. Volgens een reglement dat vooraf aan beide partijen wordt voorgelegd, proberen we een aanvaardbare oplossing te vinden. Lukt dat niet, dan kun je je klacht of geschil voorleggen aan de Geschillencommissie.